To accurately conduct Call and/or Email Monitoring and Feedback sessions for CSE and OSE on a monthly and/or weekly basis as specified by the Head of Cust Care.
To collate and document Call/Email monitoring results, analyze and recommend opportunities to Assistant Managers (AM) & Team Leaders (TL) for continuous improvement on a monthly basis.
To assist AM & TL by translating Call/Email monitoring results and analysis into accurate and timely reports, towards identifying opportunities for Quality improvement.
...
Bertanggungjawab untuk menghantar dan menerima bungkusan di kawasan yang ditetapkan mengikut Standard Operasi Prodsedur.
Menghantar bungkusan dalam keadaan sempurna, tidak pecah atau rosak dan tepat pada masanya.
Bertanggungjawab menguhubungi pelanggan untuk membuat temujanji untuk pengambilan bungkusan, menguruskan dalam pembayaran pengangkutan pelanggan dan menghantar kepada penyelia atau juruwang.
...
Bertanggungjawab untuk menghantar dan menerima bungkusan di kawasan yang ditetapkan mengikut Standard Operasi Prodsedur.
Menghantar bungkusan dalam keadaan sempurna, tidak pecah atau rosak dan tepat pada masanya.
Bertanggungjawab menguhubungi pelanggan untuk membuat temujanji untuk pengambilan bungkusan, menguruskan dalam pembayaran pengangkutan pelanggan dan menghantar kepada penyelia atau juruwang.
...
Bertanggungjawab untuk menghantar dan menerima bungkusan di kawasan yang ditetapkan mengikut Standard Operasi Prodsedur.
Menghantar bungkusan dalam keadaan sempurna, tidak pecah atau rosak dan tepat pada masanya.
Bertanggungjawab menguhubungi pelanggan untuk membuat temujanji untuk pengambilan bungkusan, menguruskan dalam pembayaran pengangkutan pelanggan dan menghantar kepada penyelia atau juruwang.
...